Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.nakitnica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino upravlja Boma design, Maša Novak s.p., (podatki so navedeni spodaj), ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Spletno trgovina deluje na platformi za e-poslovanje Pokupo.si (v nadaljevanju »platforma«), ki zastopa Fedeo d.o.o.
S pogoji poslovanja vam skušamo olajšati nakup in povečati vaše zadovoljstvo. Če želite stopiti v stik z našo službo za stranke, vas prosimo, da z nami stopite v stik preko spletne strani www.nakitnica.si, E: info@bomadesign.si.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine www.nakitnica.si pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.nakitnica.si.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.nakitnica.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
- PODATKI O PODJETJU
- VRSTE UPORABNIKOV
- PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE
- DOSTOPNOST INFORMACIJ
- PONUDBA ARTIKLOV IN CENE
- NAROČILO IN POSTOPEK NAKUPA
- NAČINI PLAČILA
- PREVZEM IN DOSTAVA
- IZDAJA RAČUNA
- PROMOCIJE
- ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILA
- GARANCIJA
- STVARNA NAPAKA
- VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
- KOMUNIKACIJA
- OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA
- OMEJITEV ODGOVORNOSTI
- PRITOŽBE IN SPORI
1 . PODATKI O PODJETJU
- Boma design, Maša Novak s.p.
- MŠ: 8424730000
- DŠ: SI57772690
- Arkova ulica 15, 1210 Ljubljana-Šentvid, SI
- +386 41 261969
- info@bomadesign.si
2. VRSTE UPORABNIKOV
Nakup v spletni trgovini je možen samo za posameznike!
Če ste pravna oseba, prosimo, da nas kontaktirate preko stikov, da ročno opravimo nakup.
Za oddajo naročila ni potrebna registracija. Za kupce ne ustvarjamo osebnega računa. Lahko komuniciramo prek e-pošte in telefona, ki sta bila določena pri oddaji naročila.
3. PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE
Vse vsebine, objavljene na www.nakitnica.si, so last Boma design, Maša Novak s.p. ali njegovih partnerjev, in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja Boma design, Maša Novak s.p. ali ustreznega partnerja, se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način. Vsak partner je lastnik vseh ustreznih pravic intelektualne lastnine v zvezi z izdelki ali storitvami, prikazanih v njihovem imenu na spletnem mestu.
Boma design, Maša Novak s.p. si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani.
4. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Podjetje Boma design, Maša Novak s.p. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
- podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična in davčna številka)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dostopnost izdelkov ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bili na voljo v razumljivem roku
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen)
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
5. PONUDBA ARTIKLOV IN CENE
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini www.nakitnica.si ažurirajo in spreminja pogosto. Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov lahko odstopajo od dejanskih.
Vse cene so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Cene so predstavljene kot Spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta in dostopna vsem uporabnikom spletne trgovine. Spletna cena velja tudi v primeru telefonske oddaje naročila, ko se podatki kupca in naročila oddajo v sistem digitalno prek spletnega obrazca.
Prvotna cena je višja, stara cena artikla, po kateri je bil artikel v prodaji pred znižanjem cene.
Akcijska cena je cena, ki velja zgolj omejeno časovno obdobje. To obdobje je datumsko določeno, se pa v primerih razpoložljivosti zalog lahko ustrezno podaljša.
Cena s kuponom je cena, ki velja v primeru aktiviranega kupona za popust na spletni strani.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.
6. NAROČILO IN POSTOPEK NAKUPA
V katalogu izberite artikel za nakup. Nekateri artikli vsebujejo dodatne možnosti, ki jih je treba izbrati, na primer barvo, velikost ali dodatke. Izberite železno število artiklov. S klikom na gumb „Dodaj v Košarico“ artikel dodajte v košarico. Če v košarico ne želite dodati ničesar, kliknite na „Pojdi v košarico“. Nato boste preusmerjeni v košarico.
Če želite v košarico dodati več izdelkov, kliknite na gumb „Nadaljuj“.
Desno zgoraj preverite vsebino košarice in izdelke, katere ste izbrali. Če je vsebina košarice v redu, kliknite na gumb „Na blagajno“.
V naslednjem koraku boste morali vnesti podatke o kupcu, ime in priimek, naslov za dostavo, telefonsko številko, e-naslov, opombe. Izberite možnost dostave. Preberite pogoje poslovanja in potrdite, da se strinjate z njimi. Kliknite na gumb „Kupite sedaj“.
Nato preverite znesek naročila in pojdite na izbiro načina plačila. Naročilo bo ustvarjeno v sistemu, potem ko kupec izbere način plačila. Nadalje, odvisno od izbranega načina plačila, lahko plačilo opravite na daljavo.
Ko bomo prejeli vaše naročilo, bomo z vami stopili v stik preko elektronske pošte.
Kupoprodajna pogodba ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina www.nakitnica.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku platforme za e-poslovanje Pokupo.
Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Boma design, Maša Novak s.p. ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog in možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.
Boma design, Maša Novak s.p. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.
7. NAČINI PLAČILA
V naši spletni trgovini ponujamo dve glavni skupini plačilnih metod: na daljavo in ob prevzemu.
- Plačilo online na daljavo
- Plačilo na daljavo s kreditno ali debetno kartico (MasterCard®, Visa)
Plačilo prek kartic je popolnoma varno, saj poteka prek plačilnega sistema STRIPE, podatki vaše kartice pa se ne shranjujejo na našem strežniku. Kupec in plačnik mora biti ista oseba, kot je lastnik debetne ali kreditne kartice.
- Plačilo z nakazilom na račun Boma design, Maša Novak s.p. po ponudbi/predračunu
Po oddaji naročila vam bomo poslali na vaš email ponudbo/predračun. S to ponudbo nato (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu) plačate predračun. Menimo, da je bila ponudba plačana, ko bo plačilo razvidno na našem transakcijskem računu.
Plačilo ob prevzemu
2.1. Plačilo ob prevzemu na naši lokaciji
- Plačilo ob prevzemu na naši lokaciji z gotovino
2.2. Plačilo kurirju po povzetju na vaši lokaciji
- Plačilo po povzetju na vaši lokaciji z gotovino.
Nekatera kurirska podjetja lahko končnemu kupcu zaračunajo dodatne provizije v primeru plačila z gotovino!
- Plačilo po povzetju na vaši lokaciji s kreditno ali debetno kartico (MasterCard®, Visa). Kupec in plačnik mora biti ista oseba, kot je lastnik debetne ali kreditne kartice.
8. DOSTAVA
Naročeni artikli bodo odpremljeni v najkrajšem možnem času.
Dostavo naročenega blaga izvajajo naši partnerji: DPD, GLS in drugi. Možna dostava je navedena ob oddaji naročila.
Stroški pošiljanja se izračunajo pri oddaji naročila, odvisno od naslova dostave, skupne teže in velikosti blaga v naročilu.
Če ob pakiranju paketa nekaj blaga ni na zalogi, lahko po dogovoru z vami vaše naročilo razdelimo na več paketov. Najprej prejmete blago, ki je trenutno na zalogi, nato pa boste v določenem času prejeli preostalo blago. V kolikor se odločite za delno dostavo vam bomo strošek dostave zaračunali za vsako pošiljko posebej.
Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo naš partnerj poslal sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. dogovorite za nov termin dostave.
9. IZDAJA RAČUNA
Po dostavi naročenih artiklov ali po opravljeni storitvi kupcu pošljemo tudi račun v pdf formatu na kupčevo e-pošto. V primeru osebnega prevzema na lokaciji prejema blaga kupec prejme natisnjen račun za kupljene artikle.
Na računu sta prikazana cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.
10. PROMOCIJE
Skupaj s posebnimi cenami, o katerih smo v razdelku PONUDBA ARTIKLOV IN CENE pisali zgoraj, delamo na uresničevanju dodatnih priložnosti za promocijo blaga. Ko bodo na voljo nove promocijske funkcije, bodo opisane v tem razdelku.
11. ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILA
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik, kot fizična oseba, pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@bomadesign.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z vračilom blaga, je strošek poštnine, v kolikor je bilo blago kupljeno ali vrnjeno preko pošte. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Tudi kupec lahko blago osebno prinese na sedež podjetja prodajalca, po dogovoru s prodajalcem. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega obrazca za vračilo blaga. Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter osebni podatki kupca skupaj s številko osebnega bančnega računa, za vračilo denar.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu potrebno vrniti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejema artikla (torej nepoškodovano, neodprto in v nespremenjeni količini).
Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Če je kupec odstopil od nakupa in vrnjeno blago ustreza zahtevam, mu mora ponudnik vrniti vrednost plačanega blaga. Nakazilo mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu vrnjenega blaga.
Ponudnik se bo poskusil vrniti plačilo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vendar osnovno sredstvo za vračilo je nakazilo na TRR kupca.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago (odlomki):
- ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobno 43.č člen in 43.d člen).
12. GARANCIJA
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). In pa za tiste izdelke, za katere je bila dana prostovoljna garancija garanta (proizvajalca, uvoznika ali prodajalca).
Izdelki, ki nimajo zakonsko predpisane garancije imajo garancijo le v primeru, da je to izrecno navedeno na spletni strani s predstavitvijo artikla.
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom (ta je običajno priložen izdelku). Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi lahko nastale v garancijskem roku, bomo odpravili brezplačno. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.
Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:
- neupoštevanje navodil za uporabo,
- malomarno ravnanje z izdelkom,
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.
13. STVARNA NAPAKA
Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.
14. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil, 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Upravitelj spletne trgovine www.nakitnica.si (ponudnik, podjetje Boma design, Maša Novak s.p.) je skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016, s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
Osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim tretjim osebam.
Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni in pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom. Vsi pogodbeni partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z uredbo (GDPR).
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdite v dokumentu Politika zasebnosti.
15. KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če bi se kupec s tem strinjal pri oddaji naročila.
Poleg Ponudnika se lahko Platforma obrne na kupca preko sredstev komunikacij na daljavo le, če bi se kupec s tem strinjal pri oddaji naročila.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Ponudnik in Platforma imata pravico, da kupcu pošljeta tehnična sporočila v zvezi s kupčevim naročilom in njegovo obdelavo, plačilom, dostavo ipd, ali pa se bodo obrnili po telefonu.
16. OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
17. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.
Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, Ponudnik ne odgovarja.
- PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ter določiti osebo, s katero se kupec v primeru težav lahko poveže po telefonu ali elektronski pošti. Pritožba se odda prek elektronske pošte na naslov . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Ponudnik Boma design, Maša Novak s.p. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Podjetje Boma design, Maša Novak s.p. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Zaključek
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Pogoji veljajo od 1.11.2021.